Basisschool het Hoge

Basisschool “het Hoge” te Vorden

Weken heeft deze school gespaard voor onze stichting. In de hal van de school hielden ze bij hoeveel ze wekelijks gespaard hadden. Elke week weer een paar stenen of een raam voor de school in Zambia. Wat zijn wij Blij. Wij bedanken iedereen die een                                                          steentje heeft bijgedragen.
Voor alle kinderen DANK JE WEL
Nu kunnen ze in Zambia verder bouwen

Super
Geweldig
18 Mei 2014

Christelijke Basisschool Het Hoge in Vorden
Op de Christelijke Basisschool Het Hoge in Vorden komt in januari de zendingspot te staan en daarvan komt de opbrengst geheel ten goede voor onze stichting. Er wordt gespaard voor materialen voor de kleuter- school in Zambia. Vrijwilligers van onze stichting geven begin januari een informatieles over ons project “de kleuterschool. “Wij wensen de kinderen en leerkrachten van Het Hoge in Vorden heel veel succes met deze actie’. Alle scholen die ook geïnteresseerd zijn kunnen contact met ons opnemen want we komen graag vertellen over de stichting en over ons project “de kleuterschool.”
Januari 2014

Wij zijn trots op deze KANJERS

Op woensdag 5 maart kreeg de Stichting Lubofu Foundation het prachtige bedrag van € 278,45 aangeboden door Theo en Gert Jan Harmsen. Deze twee leerlingen van groep 8 van basisschool Het Hoge in Vorden hebben de afgelopen weken heel wat appeltaarten (32) gebakken voor deze stichting. Deze spontane actie kwam naar aanleiding van de informatieles    die door de stichting op de school is gegeven.    Het wekelijkse “zendingsgeld “ is vanaf januari tot de meivakantie    ook bestemt voor dit doel Stichting Lubofu Foundation ondersteunt    de Lubofu Womens Club in Zambia en het project waar zij mee    aan de gang zijn is het bouwen van een kleuterschooltje.    Door letterlijk mee te bouwen, een betonblok kost bv 85 eurocent,    helpt de school dit doel te bereiken.    Voor € 14.000 is het al mogelijk om in Lubofu ( Zambia) een    2 klassig kleuterschooltje neer te zetten. Met veel plezier heeft de    stichting het bedrag in ontvangst genomen en bedanken hier    nogmaals Theo en Gert Jan voor hun leuke en lekkere aktie.    Ook dank aan de C1000 in Vorden, die de ingrediënten van de    eerste 10 taarten sponsorde en aan de ouders van de jongens    die de andere taarten voor hun rekening hebben genomen.
Geweldig !!
Maart 2014